efterlyst

För någon dag sedan råkade jag sabba skolans nätvärk. Det var ganska hemskt.

Men i fredes hände något ännu värre. Vi satt och spelade i det nya musik rummet jag Josefina och Peter. När vi kände att vi var klara gick vi för att hämta våra grejer i klassrummet. Men hela skolan är helt nersläckt och klassrummet var låst. Det kändes väldigt skumt.
Så vi bestämmer oss för att Josefina ska gå och prata med Peter och jag ska kolla en annan dörr. Jag trycker ner handtaget och då går larmet i hela jävla skolan. Det är öronbedövade och jag kissar nästan på mig.

Det visade sig att de hade trott att ingen var kvar och låst och larmat. Och självklart sätter jag igång larmet.

Det känns som jag har ett händelserikt år framför mig..

Vad tycker andra?

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0