Fuck you

Ett nudelpaket, 3 billys pizza, en chipspåse med dippa och en 1,5 liters cola senare ligger jag i någon slags sockerkoma och kollar på lost boys 2 som förövrigt är riktigt dålig.

Jag har inte gjort något produktivt idag alls. Sov, träffade Frida som jag inte sett på jätte länge, kelade med Dante, somnade tillsammans med Dante i soffan, vaknade med Dante sovandes i mitt ansikte, åt och sov.




Tänker på gårdagen, som var hur bra som helst med hur bra tjejer
som helst. Mina fina vänner som är guldvärda. Mina fina vänner
som jag värderar så högt.
Jag och Melich sjöng Singstar heeela kvällen. Sånna där moments
som värmer hjärtat.
Tjuvade bilden från Ellan. Jag tror hon älskar mig ändå.

Vad tycker andra?
Postat av: elin

jag tror också ellan älskar dig faktiskt! (:

2010-09-19 @ 01:24:07
Blogg: http://rosaelvisp.devote.se

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0