Groddar och B

Jag träffade B igår! För er som är efterblivna och inte vet vem det är så är B min absolut mest lojala, aktiva bloggläsare.
Var skit nervös att han inte skulle tycka jag var lika rolig i verkligheten men det verkade inte vara något problem med det. (Hoppas jag)

I alla fall så gjorde mamma smörgåstårta för vi hade möte om studentfesten som jag ska ha tillsammans med Linnea och Anton. (Redan 111 gäster). På tårtan var där groddar vilket förde minnena tillbaka till mitt konfaläger där en ledare erkände att hon tyckte sperma smakade just groddar. En historia jag inte var sen att berätta och efter det var ingen jätte sugen på groddar.

Jag väljer alltid mina tillfällen.

Vad tycker andra?
Postat av: B

Nä, har bara positiva erfarenheter av dig. Eller okej, jag kommer ALDRIG kunna äta groddar igen :(

2010-09-05 @ 22:54:52

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0