Var gick det fel?

Kollade runt lite i bloggarkivet och började ganska snabbt fundera över lite saker. När började bloggen eskalera och bli jätte oseriös?
Jag började blogga om Meningen med livet, Trygghet, Känslor osv. Nu handlar det mesta om bajs, kiss, mat och könsorgan.



Fast... Om jag ska vara ärlig skiter jag fullständigt i Meningen Med Livet sålänge jag får dra jätte omogna bajs och kiss skämt och kränga chips och dippa dagarna i ända.

Vet inte varför jag ens började skriva om sådana oväsentliga saker. För visst är det mycket mer intressant att läsa om mina matvanor? Visst är det? Snälla säg att det är så!


Gonatt igen.

Vad tycker andra?
Postat av: B

Du har nog en poäng, bloggen var mer seriös för ett bra tag sen. Dock var den knappast lika spännande och intressant att läsa. Men det handlar nog mer om att som alltid annars så säljer sex ;)



Men helt klart, det är mycket roligare att läsa om kiss/bajs/sex och liknande än vad meningen med livet är..

2010-09-07 @ 08:17:21

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0