Den senaste tiden

Den senaste tiden har varit magisk! Faktiskt så bra att det hade känts underligt om jag gjort en halvgjord summering här på bloggen. Den senaste tiden förtjänar mer utrymme, tillsammans i arkivet för alla andra fantastiska minnen i min hjärna. Trots det måste den arkiveras på andra ställen än i min hjärna, ifall något skulle hända och den senaste tiden skulle glömmas bort.

Jag kan iallafall uppdatera er om att jag praktiserar hos Wehlins där jag jobbar med marknadsföring, facebook, hemsida, trycksaker och annat administrativt arbete. Det är otroligt givande och ger mig mycket inspiration och drivkraft! Till detta har jag åter igen fått jobb hos Mossagårdsfestivalen, detta året med mer ansvar och större uppgifter!

Jag har också varit på skidresa, där detaljerna är alldeles för vågade att yttras offentligt. Första gången jag åkte skidor. Blev upplurad i en enormt brant och isig backe. Det hela slutade med att jag gick ner med halva backen på skidorna. Först när det är en liten bit kvar tills backen börjar plana ut kommer modet. Övermodet måste jag säga eftersom det hela slutar med att jag kommer farandes förbi alla vännerna i något som kunnat liknas med störtlopp, skrikandes och med armarna flaxande i hopp om att träffa något hårt som kan få stopp på min fart. Måste ha varit en syn för livet.



Min PT ringde mig i veckan och skällde ut mig för att jag tränat så dåligt den senaste tiden. Jag har faktiskt ångest över det. Riktig tshirt-med-tryck-över-bröstet-ångest. Istället har jag druckit ofantliga mängder alkohol, ätit alldeles för mycket chips och godis och druckit några glas cola mer än vad jag skulle. Väl tillbaka på ruta ett är jag ändå nöjd, man måste äta sunt för själen också. Tyvärr kostar mitt gymkort en liten förmögenhet varje månad och hur lat jag än är så är jag snål också. Och tänker därför träna så mycket att i slutet av varje månad har varje träningspass egentligen varit ganska billigt.


Det blev ett långt inlägg. Hade egentligen bara tänkt visa bevis på min existens. Istället fick ni en halvgjord summering på den senaste tiden, en summering som egentligen inte är rättfärdigad. Men nu finns den här till allmän beskådan.

/S

Vad tycker andra?

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0