don't get on my badside, I can work a gun

Jag har varit på bal (i en fin klänning, kände mig obekväm och gjorde grimaser på alla bilder), tagit studenten där jag fick stependie för bästa betyg och meritvärde, jobbat, umgåtts med människor som gör mig glad och gjort en helomvändning på mina livsplaner. Jag skulle vilja säga att min bristfälliga uppdatering berodde på något mycket coolare, men så är inte fallet.
Nu ligger jag här i soffan och vill inte gå och lägga mig eftersom det betyder att jag måste gå upp med tuppen och jobba imorgon. Det är inget som lockar särskilt mycket, speciellt inte när jag vet att alla andra ligger och gottar sig på stranden och blir bruna. Jag hatar er.
Ville egentligen mest bara ge er ett livstecken, sen hurvida bra livstecken det var är oväsentligt. Nu vet ni att jag lever.
Jag har varit på bal (i en fin klänning, kände mig obekväm och gjorde grimaser på alla bilder), tagit studenten där jag fick stependie för bästa betyg och meritvärde, jobbat, umgåtts med människor som gör mig glad och gjort en helomvändning på mina livsplaner. Jag skulle vilja säga att min bristfälliga uppdatering berodde på något mycket coolare, men så är inte fallet.
Nu ligger jag här i soffan och vill inte gå och lägga mig eftersom det betyder att jag måste gå upp med tuppen och jobba imorgon. Det är inget som lockar särskilt mycket, speciellt inte när jag vet att alla andra ligger och gottar sig på stranden och blir bruna. Jag hatar er.
Ville egentligen mest bara ge er ett livstecken, sen hurvida bra livstecken det var är oväsentligt. Nu vet ni att jag lever.

Vad tycker andra?

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0