I can't pay my rent, but I'm fucking gorgeous

Ja som ni ser har det kommit upp en ny header. Men designen är inte helt klar än, eller ja det är bara headern som är klar. Men jag orkar inte hålla på mer ikväll.

I helgen var jag på tjejmiddag på fredagen. It went wild sannerligen. Sen drog vi vidare till spisen som inte var särskilt party. I lördes firade vi Linneas 19 års + 20 års dag som jag missar nästa år genom att dra till Utmaningarnas hus i malmö. As kul! Vi phailade hårt men hade kul på vägen haha. Senare på kvällen stack vi till Tim, där vart party men det var inte jag och Linnea.


Nu har jag 9 veckors praktik vilket känns helt underbart. Nästa gång jag åker till skolan är det studentveckorna och det känns magiskt men tragiskt!


Livet börjar arta sig nu vänner.

Vad tycker andra?
Postat av: Fotograf Benjamin

S, var har du praktik nu då?! :)

2011-03-14 @ 15:04:28
Blogg: http://bybenjamin.se/blogg

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0