I'M GONNA ROCK OUT WITH MY COCK OUT!

Sitter här i skolan och lyssnar på Anti-Flag som då ska till siesta! (yesyesyesyesyes!) Börjar känna sommar i äkta festival anda!

i egen hög person.
          Jag med mitt kära siesta! armband. Bilden är omgjord i PS.

Ikväll ska vi till en turkisk restaurang i Malmö för att ha en farväl middag med våra italienare, snyft. Vill inte att Irene ska åka hem, kommer sakna henne så sjukt mycket. Kanske råkar försova mig imorgon så att hon missar tåget till Kastrup (muhahaha).
De senaste dagarna har varit underbara eftersom Irene har varit hemma hos mig nu i snart en vecka. Men imorgon åker hon tillbaka till Italien.

Imorgon blir det fest eftersom det är valborg, har dock ännu ej bestämt mig var jag ska ta vägen.. Statsparken eller Danmark? Eller kanske något annat? beslutsångest, jag är sämst på att bestämma saker. Bler alltid så velig. baaaah!



hej hopp elefantpenis.

Vad tycker andra?
Postat av: emma

vääääääääännen. vad ska du göra på valborg ?

2009-04-29 @ 19:46:10
Blogg: http://puredesiree.blogg.se/

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0