Underhållning på Lunds central.

Vi har sedan en tid hållt på med att arbete till klimatkampen där vi ska försöka påverka får omgining lokalt att bli mer miljömedvetna. Så idag gav vi oss ut med gitarr och skylt där det stod :
" Köp en knapp eller skänk en slant till vår gatumusikant. Alla pengar till WWF"
Så satt Josefina bredvid oss och spelade. Och reaktionerna var idel posetiva och folk blev inte bara gladare av musiken utan de uppmärksammade också WWF. Vi tjänade ihop en hel del faktist.
Fast sen kom polisen och sa att vi inte fick stå där, så vi fick byta plats och den var inte lika bra. Efter ett tag gav vi upp, men det var en jätte trevlig dag faktist.


Sitter nu här och blir nästan vimmelkantig av mitt sötsug. Jag hade nästan gjort vadsomhelst för lite godis just nu!
Mamma har precis hjälpt mig att fixa enkäter till mitt psykologi arbete som ska handla om tvångshandlingar. Jag valde det eftersom jag själv lider utav detta. Fast mina tvångstankar är lindriga om man jämför med sånna som har tvångstankar som kontrollerar hela deras vardag. & tur det!
Nej nu ska jag sova.



hejhopp elefantsnopp!


Vad tycker andra?
Postat av: Emma

det kommer gå jätte bra på arbetet.



men det va ju bra att i tjänade ihop lite och att ni hade kul :D

2009-04-21 @ 19:10:43
Blogg: http://puredesiree.blogg.se/

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0