datornörd

Varför kan jag aldrig gå och lägga mig när jag behöver sova? Det är som om jag är en öppen källkod och någon har modifierat mig till att inte känna mig trött då det behövs som mest.
Visst lät det som om jag passar in på IT nu, fast det gör jag inte. Jag är till och med dåligast på PS i hela klassen. Stackars Samir som får sitta bredvid mig och hjälpa mig hela tiden.
"Saaaaaaaaaamiiiiir hur gör man ett nytt lager??"


Jag ska ta en ibumetin (jag blir alltid jätte trött av värktabletter) och dricka ett glas mjölk (hatar mjölk men blir trött av det med) och sen ska jag lägga mig och läsa lite. Sen slocknar jag nog ska ni se.

Vad tycker andra?
Postat av: Siri Bengtsson

SÄMST - Inte dåligast sophie! ;)<3

2009-08-15 @ 17:09:45
Blogg: http://sirilisabeth.blogg.se/

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0