känns som Emmabodafestivalen!

Kom nästan precis hem. Det första jag gjorde var att sätta mig på toaletten. Och där satt jag sedan i minst en halv timme och bara njöööt av att äntligen sitta på en riktig toalett som inte luktar bajs, urin och spya. Snart ska jag ställa mig i duschen och där ska jag stå, sitta, stå på händer och kanske till och med hjula i minst en timme. Och sen ska jag sova, har väldigt mycket sömn att ta igen.

Emmaboda var helt jävla underbart. Eller ja torsdagen räknas väl kanske inte, körde lite för hårt. Aldrig mer ölbong!! Haha! Men de andra dagarna var helt underbara. Det var riktigt härligt att campingen och festivalområdet satt ihop så man kunde ta med sig sin dricka och sånt till konserterna och man behövde inte gå alls långt. Det bidrog till att man såg många fler band än vad man gjorde på Siesta.
Vårt camp var helt underbart. Vi var jätte många redan från början och sedan joinade fler och fler. Tillsist var det nog omkring 15 tält i en ring. Tack allihopa för 4 kopiöst underbara dagar!

Dessa banden lyckades jag se;
Parken
Bob Hund
2manydjs
The bloody beetroots
Detektivbyrån
florence valentine
Does this offend you, yeah? (jätte besviken att de inte spelade Let's make out)
Markuns Krunegård (helt underbar!)
Miss Li (så otroligt mysig)
Svenska Akademien
Marina and the diamonds (det bästa live framträdandet jag sett förutom Anti-Flag. Sjukt underbart gullig tjej. Började nästan gråta när hon sjöng I'm not a robot)


Denna låten med The bloody beetroots gick på repeat hela festivalen i vårt camp. 1,2 woop woop!

Vad tycker andra?

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0