känns som jag längtar tillbaka.

Sitter och lyssnar på min spelningslista "känns som 2009" och längtar tillbaka. Men nej nu ska vi se frammåt istället.

Saker jag har att se fram emot
Min födelsedag
hässleholmsfestivalen (ser jag kanske inte direkt fram emot)
malmöfestivalen
liseberg
Green Day i Köpenhamn
Johnossi på Mejeriet
THAILAND

Jag tog inga bilder vilket jag nu ångrar en hel del, fast har blivit taggad en hel del på ansiktsboken. Fast dom bilderna får ni inte se. Hittade dock två stycken fina på mig och Josefina.

Josefina och jag.
Josefina och jag första dagen.

Josefina och jag
Älskar denna bilden. Jag och Fina fick ett jävla skrattanfall och (kommer
inte ihåg vems bild det är) lyckades frånga the moment.

Vad tycker andra?

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0