Oskar är hyperaktiv.

Så kommer man hem och tänker äntligen kan jag slappna av! Men nejdå då är Oskar igång med att surra högt och flyga in i allt. Vet inte hur många gånger jag funderat på att hämta flugsmällaren. Men nej, det är ju faktist Oskar vi pratar om.

Idag får jag komma på en ny strategi att hålla sig vaken, lyckades inte särskilt bra igår. Sola, städa undan lite innan Mami och Thomas kommer hem och sen kommer faktist Matte som är en höjdare på att se till att man inte somnar.





Förresten firade jag och Kicki 1 år förra veckan, det borde firas ordentligt!
Fast just nu är jag lite sur på henne, hon har inte uppfyllt mina förväntningar som uppassare.


Idag råkade jag också ta sönder Z:s ringklocka på hans cykel. Han blev lite sur men jag vet att han tycker om mig ändå!

Vad tycker andra?

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0