partaj!

Sov hos Matte, vi kollade film och käkade popcorn. På morgonen vaknar vi av att hans bror och hans kompisar kommer in och skriker på rummet. Bästa sättet att vakna på! Sen fick jag skjuts hem och så ringde Josefina. Planerade lite inför vår andra spelning på mammas jobb som vi ska ha imorgon. Fast våra telefonsamtal är rätt meningslösa, sitter typ tysta någon kankse börjar sjunga. Haha.
Jaja nu ska jag snart sätta kurs mot duschen och sen är det feeeest! Eller hur mycket fest hässleholmsfestivalen då kan innebära. Men det blir vad man gör det till, inte sant?


Och nu vet jag varför vårt toapapper här hemma tar slut så snabbt. Inga namn men ;)

Vad tycker andra?
Postat av: Josefina!

Jafan asså det kan ju vara så att DU ignorerar allt man säger!xD

2009-08-05 @ 21:22:08
Blogg: http://josefinak.blogg.se/

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0