Precis hemkommen!

Hemkommen från liseberg. Faan va awesome det var! Särskilt när man är där med några av de bästa från Lund och Hässleholm, kunde inte bli bättre blandning! Åh jag blir som ett litet barn på julafton, älskar karuseller!
Har åkt allt man kan åka förutom upp svinget eftersom sist jag åkte det var jag inte tillräkligt fastspänd så jag höll på att ramla ut ner för stupet. Såg mig själv framför mig liggandes där nere på marken med hjärnsubstansen rinnandes ur öronen. Nejtack!

Och hotell gasten  gick jag inte heller. Sist jag gick där fick jag astmaanfall för jag blev så rädd och hade inte med mig medicin. Har gått där hur många gånger som helst och varje gång undrar jag varför jag gör det och ändå går jag där nästa gång igen. Men denna gången var Sophie smart!


Så skulle jag egentligen träffat en viss herr men allt fuckade sig med min mobil och så glömde jag den såklart i bussen! Så nu får jag inte den förrens imorgon. Känner mig helt handikappad utan min mobil, det funka vekligen inte!


Nu ska jag, Josefina och Kicki (som redan ligger och sover sött på soffan) gå till sängs. Är helt utmattad efter dagens bravader. Och hes börjar jag bli också.


natti!


Vad tycker andra?

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0