Ramones

Som ni säkert vet så älskar jag Ramones. Och om ni inte visste det så känner ni antligen inte mig. Men nu är det ju såhär att JC har börjat sälja ramones t-shirts vilket gör mig så förbannad. Därför har jag slutat använda min bandtröja som protest.
Men såklart vill jag ändå använda den, och nu har jag hittat världens snyggaste tisha med tryck på från skivan Road to Ruin som enligt mig kanske inte är det bästa eftersom de inte hade kvar Tommy på trummor. Och jag anser att Ramones var som bäst med alla orginalmedlemmarna eftersom det var då de skapade magi. Men visst var den helt okej, Marky kunde faktist sitt instrument.
Och nu kom jag ifrån ämnet lite men trycket är skit snyggt. Bara det att jag inte kan hitta någon svensk sida som säljer den och jag är nog inte beredd att betala både skyhög frakt och dessutom tull. Någon som vet?

Road to ruin

Vad tycker andra?
Postat av: Siri Bengtsson

var inne och kollade efter dit förra inlägg om Ramones-tröjorna men har inte kunnat hitta dom. Hittadedock en jättefin R-tröja som jag köpte i Camden!

2009-08-12 @ 00:11:04
Blogg: http://sirilisabeth.blogg.se/

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0