rödhårig och pigg.

Sitter i soffan och myser, är jätte rödhårig och funderar på att göra en till smoothie och sätta på en film. Jag kommer aldrig kunna somna eftersom jag vaknade 14.45 idag. Men jag börjar inte skolan förrens 13.00 imorgon och får därmed ta tåget 11.24 så lite sovmorgon blir det allt.




Jag - Kicki dö inte av en hjärtinfrakt nu men jag har beslutat att jag är trött på singellivet och vill stadga mig.
Kicki - HAHA du skojar va?
Dagen efter stod det i mitt horoskop att jag inte skulle ta förhastade beslut och tänka igenom dem noga.


Det är nog meningen att jag ska vara fri. Efter allt så är det så jag trivs bäst.

Vad tycker andra?
Postat av: Ville

ää sophie, du o ja kan sticka ut o ragga brudar nån dag :) då blir iaf en av oss glad , haha skämtisido.



(Y) .hoppas nu FAN att ja gjorde din dag!

tack för att du ropade mitt i mitt springande btw!.

2009-08-20 @ 19:38:54
Blogg: http://villedreyer.blogg.se/

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0