såklart.

Gårdagen behöver vi ju inte ens prata om. Vad förväntade jag mig egentligen? Så typsikt mig.

Idag var jag och Josefina och spelade igen på mammas jobb. Det är nog en av de mest härliga känslorna att göra någon glad. Och så fick vi jätte fina blommor. Sedan orkade varken jag eller Mallan festa med de andra eftersom vi båda råkat bli sjuka. Så vi köpte godis, digestive och cola. Och så tände jag ljus och så såg vi på Syskonen Baudelaires olycksaliga liv. Vädligt romantiskt måste jag säga ;)
Sen kom Matte och ja som ni såg i förra inlägget, dödade Oscar..
Så nu håller vi alla en tyst minut för Oscar och ber att han får det bra i flug-himmlen.

Mina kära vänner här i Hässleholm planerar något inför min födelsedag och jag vet inte om jag vill veta vad det är. Man vet aldrig vad dom kan hitta på!

Vad tycker andra?

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0