Shopping!

Vaknade av att Kixxen ringde och väckte mig. SÅKLART har jag försovit mig så hon får sitta och vänta på mig i två timmar. Men jag bjöd henne på Subway som botgöring. Efter det gick vi till en maskerad butik. Hon prövade en Marilyn Monroe klänning och jag en sånn fransk städerska outfit. Haha, det var riktigt kul. Men efter det var det dags för seriös shopping.
Införskaffade en läderväst, jeans, skit coola leggins, ett randigt linne, en jätte annorlunda kjol, ett nitarmband och en stor rosettklämma.
Sen var det meningen att jag skulle till Lund och säga grattis till Ville men det blev inte riktigt som jag tänkt mig. Hoppas du förlåter mig!


Sitter hos Mattias nu och ignorerar hans prat. Den killen kan prata och idag ärjag trött. Han försöker bjuda mig på gammal mjölk som nog stått på hans rum i minst några veckor.

Vad tycker andra?
Postat av: kicki

de va 2 timmar o en kvart ! ;P

haha "Här har du muffarna" xD

tack för en rolig dag :)<3 älskar dig<33

2009-08-13 @ 19:05:02

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0