stressigt värre.

Vaknade 7.12 idag, mitt tåg går 7.24. Verkligen ingen bra start på dagen. Kom en halvtimme försent till första lektionen. Jävla bra start på terminen.
Hann inte duscha och knappt sminka mig. Fick ta en riktig raggardusch och sen var det bara att försöka hinna med nästa tåg, vilket jag också missade. Jösses, stress är inte min grej och speciellt inte på morgonen. Mina påsar under ögonen kunde lika gärna tillhört ica.

När jag väl kommer in på lektionen är det första jag hör en lärare som står och skäller, då hade några killar hackat några datorer och sånt. Nu är de avstängda i några veckor från datorerna.

Både jag och Kicki är extremt övertrötta och suttit och skrattat åt en text om demokrati i en halvtimme. Jag ser verkligen fram emot lunchen.

Vad tycker andra?

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0