summer of 09

Denna sommaren har gått så otroligt fort, det känns nästan som jag inte hunnit göra något samtidigt som jag tar med mig många minnen.
Mysiga dagar i husvagnen med mamma
Alla dagar och kvällar i Åhus
K-dagarna
Emmabodafestivalen
Hässleholmsfestivalen
Min födelsedag
Liseberg
Malmöfestivalen
Och alla underbara fester och myskvällar

Som vanligt associerar jag minnen med låtar. Så här kommer min sommar i musik.

Cidinho & Doca - Rap das armas


The bloody beetroots ft Steve Aoki - WARP


Green Day - 21 guns


Kapten röd - ta inga order


Svenska Akademien - Du vill så du kan


Mr Cool - Samlade tankar


Regina Spektor - Rejazz


Bob Hund - Folkmusik för folk som inte kan bete sig som folk



Det finns många fler låtar men varje gång jag hör någon av dessa låtarna kommer jag tänka på sommaren 2009. Och det kommer bara vara lyckliga tankar vill jag lova!

Vad tycker andra?

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0