Grattis till mig!

Gårdagen var bästbästbäst! Kvällen började lugnt med middag med tjejerna. Och efter det började vi göra vid och och sånt. Sedan var festen igång.
Väl ute på festivalen träffade man massa trevligt folk och vid tolvslaget så åkte alla tjejerna extreme fly och så sjöng dom (och alla andra i karusellen) för mig. Jag började gråta för mina vänner är så jävla bra. Då trodde jag inte kvällen kunde bli bättre! Men det kunde den..

Vi gick runt lite och så bestämmer jag, Elin och Kimmy oss för att gå till finjabacken. Inte särskilt hård leggkoll där inte. Så där satt vi och hade det underbart. Och helt plötsligt säger leadsingern i bandet som spelar "Det finns en tjej här i kväll som heter Sophie och fyller år" Fyfan vad chockad jag blev!! Så fick jag ställa mig upp på bänken och så sjöng hela öltältet för mig. Jag var verkligen tomat i huvudet a la Josefina style! Och sen fick jag två gigantiska roser också. Alltså, om jag dött igår, hade jag dött lycklig! Sen fortsatte jag, Anton och Benni festa hemma hos mig.

Tack alla igår, speciellt till mina tjejer! Ni gjorde kvällen helt oförglömmlig! Jag älskar er.

Idag väckte mamma, Tomas och Anton mig och sjöng. Jag kan ju inte direkt säga att jag uppskattade frukosten. Kunde nämligen inte äta. Jag var såååå jävla bakis alternativt en riktigt allvarlig förkylning. Men presenterna var verkligen lyckade! De första jag öppnade var typ en bok, klämma och bodybutter. Och sista paketet jag öppnade var världens minsta sötaste gulligaste dator. Helt underbar!! Jag sitter och bloggar på den nu, det är en Acer Aspire one och jag är helt kär i den!

min gulle dator

Vad tycker andra?

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0