börja skolan.

Idag börjar alla här i Hässleholm skolan. Must suck to be you! Fast jag börjar imorgon och jag slutade en vecka efter alla här i Hlm så egentligen är det mest synd om mig.

Jaha det här med att börja skolan igen, man längtar nästan (eller ialf vi som inte haft något sommarjobb) eftersom man nästan klättrat på väggarna här hemma. Man trycker in koden och sätter sin fot innanför skolans portar. Och då ångrar man genast alla känslor som har velat tillbaka dit. Känner mig ännu mindre manad att gå dit eftersom jag börjar 2an även kallat helvettes året. Det kommer bli plugg, plugg, plugg och plugg. Och inte heller någon Berlin resa för min kära kusin och hans vänner söp så mycket att de inte vågar skicka fler dit. Tack!

Men nu ska jag inte vara så negativ, vi får äntligen börja filma och allt det där som gjorde att jag valde denna skolan. Ett år närmare studenten och man får träffa alla oftare. Dessutom har vi en utomordentligt snygg lärare som man kan drömma om lite.
Och jag och min partner in crime ska skrika "LAAAAAAMMKÖÖTT" när de små rädda 1orna går förbi. Det är sånt som förgyller ens vardag.


Vad tycker andra?

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0