att bli räddad.

Samir är min lifesavior i denna tristess. Han skickade en länk till en tråd på flashback angående telefonförsäljare.

Telenisse: Jag heter bla bla och du kommer att tjäna bla bla .....

Jag: (efter lång tystnad när han är klar med sin harang) jag är osynlig

Telenisse: ja, hrm, ja hej då

vissa människor är riktigt härliga.


Vad tycker andra?
Postat av: Siri Bengtsson

Awesome! HAHAHA!

2009-07-06 @ 23:40:35
Blogg: http://sirilisabeth.blogg.se/
Postat av: Josefina!

Haha! Den är nästan lika bra som mitt svar till en telefonförsäljare:

J: Hej det är Josefina

T: Hej jag kommer från sventex (eller vad det nu hette)oc jag har lite förslag som skulle passa ditt hem

J: Okej, men du, jag är lite upptagen just nu men om du ger mig ditt telefonnummer hem så kan jag ringa dig ikväll så du kan berätta mer.

T: Nja det kan jag inte göra tyv

J: Jasså? Du tycker inte om att folk ringer hem till dig på kvällen?

T: Nä, men asså..

J: Okej i´ve made my point hejdå!



(fått den från Seinfeld:P)

2009-07-07 @ 20:01:27
Blogg: http://josefinak.blogg.se/

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0