att ha otur.

Kommer ut till Åhus och ser fram emot en härlig dag på stranden så man kan förbättra sin bränna. Men vad fel man kan ha!
Först känner jag mig kissinödig heela tiden och det spelar ingen roll hur mycket jag går på toa. Sen börjar jag frysa, feber, yes! Mådde piss och tyckte synd om mina älsklingar som fick sitta och lyssna på mitt gnäll så jag bestämmer mig för att åka hem.
Mina skor går isönder och bussen till k-stad går inte ända till centralen så jag får gå den biten. När jag sedan ska stoppa in mitt sommarkort i maskinen får jag bara biljetten men inte tillbaka kortet. Får springa runt och hitta någon som kan hjälpa mig och är jätte stressad eftersom mitt tåg går om mindre än 10 minuter.
Väl hemma kommer mamma hem med någon sticka som jag ska kissa på, urinvägsinfektion/infektion i njurarna.
Jag var i allafall inte gravid.
HEY vilken underbar dag jag har haft, någon där uppe vill mig inte väl. Så nu blir det till att gå på antibiotika i minst 10 dagar och dricka massa vatten.
Visserligen fanns mina kära vänner som tog hand om mig, tack! Och en annan posetiv faktor plus att jag får träffa Matte och Soulja Boy idag (soulja boy är världens minsta och sötaste hund).


Hoppas ingen har haft en lika förjävlig dag som jag i alla fall.
hejhopp!

Vad tycker andra?
Postat av: Siri Bengtsson

Sötnos, hör av dig om du vill leka ngn dag innan jag åker!<3

2009-07-02 @ 22:48:28
Blogg: http://sirilisabeth.blogg.se/
Postat av: Siri Bengtsson

Btw, hoppas du kryar på dig! Saknar och älskar dig som en sjukt, jävla stor gnufalafel!

2009-07-02 @ 22:49:50
Blogg: http://sirilisabeth.blogg.se/

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0