Em, Fina & Kixxen.

Nu ska jag sova, träffa Emma imorgon klockan 13.00. Kanske blir det lite fotografering också? Jag ska stå modell för henne nämligen. Mer säger jag inte än. :)
Sen ska jag vidare till Lund och träffa Kixxen och Fina. Planera inför Emmaboda åhja! Sen så blir det kanske hejdå till Kixxen, vet ej om jag hinner träffa henne innan hon åker till (kommer inte på vad landet heter, det är neutralt som Sverige och har en öppen demokrati och det ligger där vid Österrike och Tyskland.).

gonatti
hejhopp elefantsnopp!

Vad tycker andra?
Postat av: Josefina!

SCHWEIZ SOPHIE SCHWEIZ!!!!!!

2009-07-21 @ 14:36:19
Blogg: http://josefinak.blogg.se/
Postat av: emma

det va super mysigt att träffa dig idag!<3

2009-07-21 @ 21:16:03
Blogg: http://mcrue.blogg.se/
Postat av: kicki

KOMMER SAKNA DIg SOM FAN!! älskar dig! o grattis om ja inte kan skicka där ifrån de neutrala landet mellan österrike o tyskland ;P<33

2009-07-23 @ 02:23:46

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0