fest gånger fest.

Dålig uppdatering som fan.

Fredes var jätte kul, kommer dock inte ihåg varför det var det, vad som sades eller vad som hände. Men det var kul iallafall.

På lördagen mådde jag lika bra som en groda i mixern. Men det vara bara upp och duscha för att sedan åka till min morbrors bröllop. Det var jätte vackert och bruden hade en skit snygg kolsvart klänning på sig. Det var jätte hett med hennes tatueringar. Jag ska ha likadant (när, OM) jag gifter mig!
Sedan var det iväg till bröllopsfesten då man fick en återställare.
En vän till familjen gjorde den bästa liknelsen jag någonsin hört. Morfar och deras kinesiska nakenhund. Slående lika! Haha!
Sen åkte vi direkt till min mosters 40 års fest. Fick träffa Emma som jag inte sett på hur länge som helst känns det som. Hade det riktigt riktigt trevlig. Fast jag tog det lugnt, vilket man inte kan säga om alla direkt.. Synd att kvällen slutade som den gjorde. Men jag hade trevligt i alla fall.

Nu väntar jag Elin och Malin. Malin kom precis hem från hultan, jag är grön av avund.

Och jag har tagit av mitt löshår, riktigt korthårig igen. Ska nog färga det vitt eller rött snart. Har inte bestämt mig. Och jag tänker inte fråga vad ni, mina kära läsare, tycker. För det skiter jag fullständigt i :)


hejhopp!


Vad tycker andra?
Postat av: elin

jag vet att du bryr dig! jag tycker rött! en gång röd alltid röd ;) jag vill med..

2009-07-13 @ 00:02:28
Blogg: http://rosaelvisp.devote.se

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0