Klantskalle I am.

Jätte trevligt med Emma och massa galenskaper med Fina och Kixxen. Bestämde senare för att vi alla tre skulle sova över hos Fina. Får väl överleva snarkningarn.

& gissa vad Sophie lyckats med! Jag fick en urgullig present av galningarna, en ramones plånbok. Och jag tömmer allt från min gamla och så slänger vi den. Några timmar senare kommer jag på att jag aldrig tog ur mitt bankkort och europeiska hälso kort. Så det var bara att springa till stationen och gräva i soptunnan. Gissa om folk skrattade åt oss och såklart ligger inte plånboken kvar.. Jag garvade som fan, finns bara en människa som kan lyckas med detta medans Kixxen och Fina var helt oroliga.
Summa sumarum: Jag är en klantskalle.

Nu ska vi kolla på Morgan Pålsson.
hejhopp kattsnopp!

Vad tycker andra?
Postat av: emma

hahahaha smart gjort sophie :D

2009-07-22 @ 11:54:16
Blogg: http://mcrue.blogg.se/

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0