Snart kan jag slappna av.

Nu har jag packat, och jag har knappt några kläder med mig och ändå har jag en hel full rullväska. Det kommer bli lyckat känner jag på mig! Jag börjar bli riktigt peppad, har fixat nästan allt som ska fixas. Känner mig riktigt effektiv.
Har till och med fixat sånt som jag inte räknat med från början såsom att ladda ner och konventera låtarna till mp3. Det tar en jävla tid faktist. Nu är jag med Mallan och snart ska vi gå och möta Kimmy.

En liten fågel viskade i mitt öra att vi ska se Pearl Harbour ikväll. Fast jag tror tjejerna kommer vänta med den filmen tills jag har stuckit eftersom jag alltid sitter och beklagar mig över vilken fitta tjejen är mot killarna. Blir alltid så förbannad på henne.


Jag ville verkligen.


Vad tycker andra?
Postat av: elin

de får vänta med att se den filmen tills jag också har stuckit i såfall! filmen suger och ja, alldedes riktigt hon är dum i huvudet!

2009-07-28 @ 18:42:39
Blogg: http://rosaelvisp.devote.se

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0