tar mig i kragen.

Nu ska jag sätta igång, det har jag sagt hela dagen. Men nu är det dags att ta sig i kragen (ännu ett uttryck redo för Sophies förvandling?). Jag är nog sämst i världen på att resa mig från soffan. Det är bara det att, jag ligger ju så skönt här.
Nej duscha, kläder och sminkning var det. Och sen packa, det är ju nästan så att jag behöver stressa. Men nej jag stressar aldrig, det får bli som det blir är mitt motto.

Jag har klippt lugg också, tycker jag passar riktigt bra i det. Men vem vet, kanske bara ännu en av Sophies illusioner?

Hoppas ni får en bra helg, själv tänker jag ha det och med det blir det inte heller mycket uppdatering på bloggen. För vem vill sitta framför datorn när det vankas fest?
skål!

Vad tycker andra?

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0