svårigheterna med att packa.

så mycket man ska hinna med idag. Men det löser sig. Matte drog precis och nu ska jag packa, sola, hämta pengar på mammas jobb, handla hårfärg, mat, nikotin och lämna pengar till Matte. Sen är det tjej kväll som jag inte kommer kunna vara med på hela eftersom tåget går 9.40 från Hässleholm. Och jag behöver sova för jag vet med säkerhet att det inte kommer bli mycket sömn där uppe ;)

Det svåra är att packa kläder. Man ska ju inte ta med sånt man gillar allt för mycket samtidigt som man inte vill se alldeles för osnygg ut.
Två par shorts
tre linnen
ett par jeans
två tjocktröjor
en klänning
leggins
trumpor
troser + bh
bikini
det låter ganska rimligt.

Jag längtar inte tills jag ska packa till Thailand, vi ska vara där i nästan tre veckor och det enda jag får ta med mig är en ryggsäck. Det ska bli intresant och se hur det kommer gå.


Vad tycker andra?

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0