somebody put something in my drink.

Sorry för dålig uppdatering, men egentligen har jag ett liv utanför bloggen. fast det är hemligt.

Åkte till Lund igår och mötte Kixxen och Fina, vi käkade och gick sedan för att se Drag me to Hell på bio. Helt jävla urkass film! Fast allt på bio blir typ tusen gånger läskigare så jag råkade skrika jävligt högt lite då och då när jag blev rädd.
Sedan stack vi hem till Fina, kollade Mamma Mia och skor. Sedan var det dags att sova..
Att sova i samma rum som Kixxen och Fina är omöjligt! Dom två snarkar som 7 fullvuxna karlar. Så det blev inte mycket sömn.

Idag åkte jag och mamma till malmö och shoppade loss! OM vi älskar rea! Men det bästa var ändå att få en hel dag med bara mamma. Massa mys och snack. UNDERBAR dag! Jag är en riktigriktig mammagris.

Kvällen består av tranbärsjucie, ibumetin, snus och kanelbullar.

hejhopp!

Vad tycker andra?

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0