vild och galen

Gaaaalen helg!
Först 19 års fest på fredagen. Det var trevligt trots omständigheterna.

Sen på lördagen var det maskerad i Svedala. Jag var utklädd till leopard, utan öron och svans. Jag var vild och galen vilket är helt okej när man är ung och snygg. Dessutom kunde man flippa ur lite extra när man inte kände en jävel på festen.
Var otroligt förvånad över att jag inte vaknade upp i Ystad på morgonen. Fast det var väl tur, annars hade jag inte väckts av att Josefina lagade pannkakor till mig och Kixxen.


Min mamma känner mig såväl. Efter en hel helgs festande är
God Morgon blodapelsin det enda som duger.

Jag får väl säga att det är mer copycat än insperation. Men
dollyblonds naglar var så utsökta att jag var tvungen att testa.
Dessutom passade det perfekt med min utklädnad.

Vad tycker andra?

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0