skit fönster.

Sitter här och skriver på hur innehållet och formen ska vara på vår marknadsföring. Kanske inte det roligaste med företaget men också nödvändigt.
Jag tänker inte skriva vad vår produkt är än, men snart så kommer ni kunna köpa det. Och jag antar att i allafall en del av mina läsare är musikintreserade. Fast mer än så säger jag inte än ;)


Träffade tjejerna idag när jag var påväg hem, känns som en evighet sen jag såg dem sist. Planerade inför helgen, hoppas lördagen innebär fest för det är jag så jävla sugen på! På fredag ska vi i allafall ha kräftskiva, oj vad vi ska kränga och dricka snaps!


& Jag har fortfarande bajs ont i/på huvudet, jävla helvettes fönster!


En liten skymt av min älskade skjorta

Vad tycker andra?

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0