jag ska aldrig dricka igen

Igår sa Linnea "låt oss bli fulla". Sagt och gjort, trots att Linnea lämnade mig i sticket och höll sig relativt nykter. Jag däremot.. Ska inte ens berätta hur mycket jag drack, det var ganska olustigt faktiskt.

Sen var det bara att vakna typ 9 för att duscha och sen bege sig till Malmö för fotografering. Aldrig varit så bakis i mitt liv, bilresan kändes som helvettet. Trots att jag var sliten till tusen raggade fotografen som fan på mig och tog en massa extra bilder.
Efter fotograferingen åt vi på Mcdonalds, mat har nog aldrig varit så gott.

Nu dricker jag diabetes på flaska som mamma kallar det och kollar på Blue Mountain.



Vad tycker andra?
Postat av: Josefina!

Kan jag få ditt nummer snygging?

2010-04-19 @ 00:01:36

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0