redaktionsmötet

Redaktionsmötet gick super! Ingen särskild negativ kritik och jag tog mig an en till artikel om ett punkband plus att vi kanske ska fixa med grafiskillustration till anonser plus marknadsföring. Vi hjälpte också till med att tipsa om artister till bokningar.

Redaktionschefen var typ, underbar på ett ärligt sätt. Om ni kan ert The Hills och The City så vet ni vem Kelly Cutrone är. Snacka om att dom två påminde om varandra!


Nu ska jag skriva en bokreccension på engelska som ska in imorgon. Men blir distraherad av Svenska Hollywood Fruar. Funderar på hur jag skulle se ut med alla fillers fruarna har.

Vad tycker andra?
Postat av: elin

vad kul att mötet gick bra (:

2010-04-13 @ 17:37:11
Blogg: http://rosaelvisp.devote.se

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0