big questions and Hitchcock

Jag är inte trött, jag har ju för fasiken sovit hela dagen. Och tv-kontrollen ligger långt bort så just nu torteras jag med en konsert på Svt2, någon orkester med en dammig dirigent som verkligen gått ur bäst före datum. Dessutom spelar dom något som låter hämtat från en gammal Hitchcock rulle när mördaren smyger sig på. Snacka om att får mitt hjärta att pumpa i intervaller. Inget illa till Hitchcock då alltså.

Nu till en av världens stora problem. Varför har man en fjärrkontroll när man lägger den så att man måste resa sig från soffan för att byta kanal. Det är den stora frågan. I don't get it.



Ska nog proppa i mig några härliga smärtstillande så jag blir trött och somnar. Trots att jag är typ döende måste jag gå till skolan imorgon då jag har en redovisning och prov (filmanalys?) att genomföra.
Sånt är livet mina vänner, sånt är livet.


För att inte bryta mönstret så mycket slänger jag in en liten bild på mig
och Anton från Thailand. Och skriver den traditionella
repliken: TA MIG TILLBAKA!


Vad tycker andra?

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0