femenist javisst

Än är byxorna intakta. Men fler dagar klarar de nog tyvärr inte.

Idag hade vi föreläsning om femenismens historia i litteraturen i engelska. Vår lärare är en riktig femenist och i klassen är vi nästan bara tjejer. Det blir lite svårt ibland att hålla dig för skratt när man ser det komiska i situationen. Vi elever ser ut som femenistlärarens små femenistkrigare. Om vi ska börja konspirera lite så kan det faktiskt vara planen. Att när vi går ut är vi färdigutbildade små femenistkrigare redo för att locka alla snoppar i fällan.

Dessutom har jag inte rakat benen på någon månad. Josefina skrek när hon såg mina ben. Så kriterierna för militanta femenister uppfyller jag verkligen.


Vad tycker andra?

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0