high spenders

I fredes var jag och Linnea på Banken. Hela fredagen var en ganska speciell upplevelse. Dagen efter var jag 1000 kr fattigare på kontot.. Då ska vi inte tala om pengarna jag tog ut innan vi gick dit. Vi var sannerligen high spenders.

Sen blev jag sjuk, vilket jag vägrar tro var en reaktion till fredagens spenderande. Och min sjuka har hållt i sig tills idag då jag äntligen lyckades krypa upp ur sängen.



Nu sitter jag i skolan och drömmer om grill chips och holiday dippa. Har varit sugen på det så länge nu att jag snart kolar vippen av sugenhet. Gick till och med så långt att jag annonserade ut min själ i utbyte mot chipsen och dippan. Ingen nappade dock..

Vad tycker andra?

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0