lugn helg

Efter förra helgens bravader bestämde jag mig för att ta en lugn helg. Ett beslut jag varit väldigt glad över hittils. Igår begav jag mig till Linneaa med ett stopp på hemmakväll för film, godis, chips, dippa och cola. Sen tjockade vi oss och tog det lungt.

Just nu är jag påväg till S.Sandby för barnpassning. Behöver öva mig lite innan jag åker till usa som au pair i sommar ju!

På vägen hit utkämpade jag en kamp om min sub mot en kråka och hans polare. Dom försökte smyga sig på mig för att sno den ifrån mig. Men jag vann! Jävla fåglar..


Vad tycker andra?
Postat av: B

Du S, det hade varit illa om du förlorat mot en kråka. Bara så du vet ^^

2010-10-17 @ 12:11:46
Blogg: http://blogg.bybenjamin.se

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0