fjortisar

Var på gymnasiemässan med skolan, utklädd till zombie.. Efteråt var jag svintrött och hade världens huvudvärk. Så jag tog på mig brillorna och satte mig på stationen för att invänta mitt tåg. I väntehallen satt ett gäng högljudda fjortisar.

Fjortisar - Det är mycket sol ute.
Jag - Nej inte direkt.
Fjortisar - Hon har John Bauer tröja på sig.
Jag - Jaa.. Något mer vi ska konstatera?
Fjortisar (tysnad, kollar ner i marken)
Jag sätter demostrativt i hörlurarna.



Det värsta är att man själv varit fjortis en gång i tiden. Gud var jag hade hatat mig själv!

Vad tycker andra?
Postat av: Fotograf Benjamin

Haha, va du så hemsk som fjortis S?! ;)

2011-02-01 @ 14:21:43
Blogg: http://blogg.bybenjamin.se

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0