Kort sammanfattning om min frånvaro

Dåligt samvete för den urusla uppdateringen. Det här har jag gjort senaste tiden:
Varit allmänt söt
Ätit jätte flottig pizza i skolan <3
Fått skallen krossad mot ett träd. Därav blodet.
Klippt film som en galning! Inte för att jag vet hur en galning klipper film men.
Pluggat halvt ihjäl mig.
Varit i Tyskland och druckit varmchoklad.
Konstaterade att Tyskland är ett sjuk land.
Där konsumerade vi en hel del alkohol. Vi badade också, på ett jätte stort badland som var syftet med resan. Men där har jag inga bilder ifrån, för att vi badade då.
Sen värnade vi om mångkulturen och tog med lite Tyskland hem.
Sen fyllde Kixxen 18. Va bra sa vi och drack!
Och så firade vi jul.
Dante fick också en julklapp.
Men min julklapp var bäst!
Sen åkte mina päron till Thailand. Så Matte har bott hos mig nästan hela jullovet. Jag fick egentligen inte lägga upp denna bilden på honom. Han är värre än en tjej, "ser man inte finnen på näsan då?".
Sen var det dags att fira nyår. Josefina tar inte droger, det ser bara ut så på bilden.
Det var kalas! Med tomtebloss och allt.
Sen åkte vi till Josefinas syster för mer partaj. Här är vi på Lundagård (?) och kollar på raketer. Efter denna bilden är allt lite blurrigt, men jag vet ialf att vi åkte till Malmö och dansa loss på KB och tog en taxi hem för nästan 1000 kr.
Här imellan har jag pluggat körkort som en galning! Denna veckan har jag pluggat körkort mer än vad det finns timmar på dygnet känns det som. Hoppas det lönar sig!

Vad tycker andra?

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0