hemkommen!

Nu har jag kommit hem, ätit och nu är Matte här. Jävla vilken jobbig dag, jobbade från 06.00 - 22.00. Fast jag tjänade ihop en hel del så nu är jag ännu rikare. Shopping i övermorgon hoppas jag på! Handlade inget där, kände att jag skulle gjort av med mer än jag tjänade annars men två flak cider unnade jag mig. Och jag fick en Mintu av Benni så helt tomhänt var jag inte när jag kom hem.

Jag fick födelsedagspresent av Matte också. Jag grät av skratt, en guldig dildo och en snusdosa! Hahahahah! Ni får se bild på den imorgon när det är bättre ljus. Just nu orkar jag inget alls, är helt utmattad.

Vad tycker andra?
Postat av: elin

JAG VILL SE DILDON!

2009-08-11 @ 22:56:18
Blogg: http://rosaelvisp.devote.se

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0