ofrivillig blottare.

Dagen börjar med att man försover sig. Och sen påvägen till skolan så kollar alla jätte mycket på mig. Tänkte typ "okej jag är snygg men vafan det där är väl att överdriva". Kommer till skolan och möts av Ville som tog stryptag på mig. Lite oroväckande kanske, men sen fick jag en härlig hi5.
Sedan på lektionen sitter jag och kollar ner på mina byxor och då ser jag anledningen till att alla kollat på konstigt på mig. Jag har värsta hålet i byxorna mitt mellan bena. Så alla pendlare på tåget och bussen har sett mina troser.
Jag bjuder på det, mina troser var faktist fina (tur att man inte satte på sig mormors troserna idag!)

det var min dag det.

Vad tycker andra?

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0