detta inlägget kommer väl få er att somna ist

Jag tänkte sova, men hjärnan bestämde dig för annat. Det är inte helt lätt när kroppen och hjärnan inte samarbetar. Särskilt inte när det är skola imorgon.


Nej nu får jag ta och räkna får. Har också hört att mjölk får en att bli trött? Jag vet inte jag, det är nog inte värt det. Mjölk är skit äckligt. Fast det är inte värre än vatten. Vatten måste vara världens tråkigaste dryck.

& anledningen till att jag började skriva om vatten är nog mest för att dra ut på tiden. Egentligen är jag rätt trött. Sanningen är att jag inte orkar resa min feta röv från soffan, gå till badrummet för att tvätta av mig sminket och borsta tänderna kanske till och med kissa och sen byta om för att sedan gå tillbaka till min säng.



Jag, lat? Aldrig.


Vad tycker andra?
Postat av: pelle

Jag brukar köra med att skriva ned allt skit jag tänker på. Med penna och papper. Old school, du vet. Hjälper so mfan!

2009-12-09 @ 21:34:01
Blogg: http://pellespersonliga.se

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0