att längta bort

"Jag lever mitt liv som jag spelar fotboll, jag jagar något tills jag får det & sen är det inte intresant längre."
Sophie Hansson

Det blev mega mys med alla DM1orna, eller alla och alla vi är bara två klasser. Först fick vi leta pinnar som vi skulle grilla korv på, dock är inte korv min favorit direkt men jag säger aldrig nej till mat! & sa blev det vattenpipa (saklart). Och sen gick vi och tränade lite fotboll (som jag egentligen också hatar) eftersom det är tunering mellan alla på skolan på torsdag.
Efter det blev det minigolf fast det var lite segt så jag, Kicki, Fina och Siri stack hem.
Nu sitter jag och väntar på Elinpelin för vi ska se I taker lyser stjärnorna. Jag läste boken i högstadiet och jag kommer ihåg hur starkt den berörde mig, hoppas inte filmen blir en besvikelse. Det ska ialf också bli mys.

På fredag tar lilla gubben studenten, så det blir till att fira honom. Plus att vi har vår första spelning!! Jag börjar bli riktigt nervös. Dock så slutar jag klockan 11.00 och Big springer ut klockan 17.00 eller något sånt så det blir antagligen lite förkrök hemma hos Siri med Bullet in a Bible och såklart 21st Century Breakdown. Måste ju peppa för konserten i höst!

Jag med min älskade skinnkjol

You got a fast car
I want a ticket to anywhere
Maybe we make a deal
Maybe together we can get somewhere
Anyplace is better
Starting from zero
Got nothing to lose
Maybe we'll make something
Me
Myself
I got nothing to prove
Tracy Chapman - Fast Car

hejhopp!

Vad tycker andra?
Postat av: Ville

va vänta springer vi ut klockan 17.00 ?.

då måste ja sticka tidigare för mitt tåg till gbg går 17.22 xD haha

2009-06-11 @ 09:48:09
Blogg: http://villedreyer.blogg.se/

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0