publicitet

"Punk är en subkultur. varken mer eller mindre. Det är en subkultur som innefattar klädstil, musik, ställningstaganden och mycket annat som subkulturer brukar innefatta." Detta kommer från Siesta! festivalens blogg där de har tillägnat nästan två blogginlägg åt mig.
-Bara för att man lyssnar på musiken måste man ha uniformen?
Visserligen hade jag kunnat sitta här och skriva vilka band jag brukar lyssna på, min förkärlek till punk osv. Men varför ska jag sitta och försvara mig? Jag skrev ett inlägg om hur Jenny Wesseus tryckte ner kristendomen och hon skrev ett inlägg tillbaka om att jag antagligen inte har rätt att lyssna på punk...
Hon tackar för uppmärksamheten när de borde tänka på hur de framstår, allt handlar om marknadsföring. Jag därimot som varken tjänar eller förlorar (kanske tjänar fler läsare dock) på detta blir bara glad när min lilla obetydliga blogg uppmärksammas. Hon säger att jag hoppar på henne som person, jag kan hålla med om att jag kanske inte hade behövt kalla henne oupplyst och jag försöker verkligen se det från hennes perspektiv men jag kan verkligen inte förstå. Och jag känner inte heller henne som person så jag har ingen rätt att döma henne. Alla ska få ha sina åsikter, såklart. Men om Jenny nu inte vill att åsikterna ska förknippas med Siesta! kanske hon skulle skaffat sig en egen blogg och inte skriva det på Siesta!s blogg med risk för att hon drar ner festivalen i skiten.

Jag är inte religös, jag älskar Siesta! men nu blev jag besviken.






Tackar för gårdagen!

Hejhopp elefantsnopp!

Vad tycker andra?
Postat av: Siri Bengtsson

Det är gött, fight for your cause, Sophie!

2009-05-21 @ 19:08:56
Blogg: http://sirilisabeth.blogg.se/
Postat av: Jenny Wesséus

Lite charmigt att du tror att allt handlar om dig.

Du tror inte att det är fler än du som kritiserar mig och oss? Gulligt att du tar åt dig iaf.



Puss på dig!

2009-05-22 @ 11:18:21

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0