mina klor hindrar min vardag

Anledningen till min bristande uppdatering är på grund ut av att jag har lösnaglar på mig. Det är riktigt pain in the ass att skriva med långa naglar. Okej det kanske inte är bara för det, men det är verkligen skit jobbigt att skriva. 



Våra samtal brukar urarta:

Josefina säger:

 

Jepp. jag har inte svarat på ngn av dem men JO DET ÄR KLART ATT NÅGON MÅSTE STALKA MIG! Vad kommer sen?! en apa i hatt eller? Ja det skulle vara pricken på i:et

sophie säger:

 

det är väl inget negativt? alltså apan

Josefina säger:

 

Jo vafan en apa ska inte ha hatt. När en apa bär en hatt är det något seriöst fel på universum. Då menar jag av fri vilja och typ apan tar på sig hatten när han/hon/den vaknar

sophie säger:

 

men nu tycker jag du är lite taskig, tänk så vill apan ha hatt? har inte apan rätt till det?

Josefina säger:

 

Jo det är klart apor har rätten att ha hatt men det ligger inte i dess natur så det skulle vara något som stred mot apans lagar. Men visst vill en apa bära hatt så fine. Men då slår ju det ut lagar hos oss homo sapiens sapiens som att till exempel ha höger skon på vänster foten och vice versa

sophie säger:

 

du förlorade mig vid apa


Vad tycker andra?

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0