mitt liv är inte helt lätt

Nu ska jag gå och lägga mig. Våra påhittiga lärare kom på att idag och imorgon skulle vi ägna skoldagen åt rester och kommande uppgifter. Great!


Igår hade jag ett riktigt dilemma. Mamma märkte att jag funderade över något.

Mamma: Vad tänker du på Sophie?
Jag: Om jag ska ställa klockan på 6.00 och då kan jag snooza fram till halv vilket får det att kännas som jag sover längre och dessutom sover jag inte så tungt när jag måste gå upp. Eller så ställer jag klockan på halv direkt vilket gör att jag inte ligger och drar mig i sängen och blir så illa tvungen att gå upp. Jag vet inte vilket som är bäst.
Mamma: Jadu jag vet inte.
Jag: I WANT THE TRUTH
Mamma: YOU CAN'T HANDLE THE TRUTH!


Okej lite av konversationen kan ha varit något jag såg i en film. Men det ändrar inte det faktum att jag har beslutsångest varje gång jag ska gå och lägga mig.
Vilket är egentligen bäst?
Åh jag önskar att jag kunde få lite av Zs visa rådgivning.

Vad tycker andra?

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0