gästbloggaren nästpetaren

Jag kommer antagligen inte ha någon tid att skriva här tills den 21e. Så jag har fixat en gästbloggerska som ska underhålla er under tiden jag är borta.
Detta är det sista inlägget jag skriver och efter det tar Josefina Kuken Kristiansson över. Josefina har ni stött på här i bloggen innan, mer känd som näspetaren
Hon har lovat att hänga ut massor av människor och inte skriva några "Josefina skämt" som har en tendens att vara riktigt tråkiga. Det är ni som får hålla koll på henne. Alla Josefinas inlägg kommer finns under kategorin Josefina gästbloggar.


Vad tycker andra?
Postat av: Josefina!

Jag misstänker att jag får betalt?

2010-01-03 @ 23:53:24
Postat av: Sophie i egen hög person

glöm det! <3

2010-01-04 @ 00:13:39
Blogg: http://sylf.blogg.se/

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0